esnafların yaptığı haber sitesinin hoşuna gitmiş olacak ki, ihbarı yapan kişinin ad soyad bilgisini olduğu gibi yayınlamışlar.
alenen dürüst vatandaşın hedef gösterilmesi hadisesi olmuş.
Sık geçen başlıklar
sipesiyalist 6
ekşi profiliasıl rezaleti son cümlesinde olan üzücü olay.
"ben sonrasında 5 gün boyunca acile gittim. doktorlar her seferinde 'bir şey yok' dedi. durumu ağırlaştı. aydın'a sevk ettiler. o gün yoğun bakıma alındı. 12 saat sonra yaşamını kaybetti" diye konuştu.
sorumlularının en ağır cezayı almasını diliyorum.
"ben sonrasında 5 gün boyunca acile gittim. doktorlar her seferinde 'bir şey yok' dedi. durumu ağırlaştı. aydın'a sevk ettiler. o gün yoğun bakıma alındı. 12 saat sonra yaşamını kaybetti" diye konuştu.
sorumlularının en ağır cezayı almasını diliyorum.
şu adamın etrafına birini koyun işte, belli ki sürekli elini sıkacak birini arıyor adam. kaç oldu bu?
alın asgari ücretle birini işe, bidenle el sıkışmak olsun görevi. bari adam rezil olmaz.
koca amerikasın bunu da mı biz söyleyelim amk?
alın asgari ücretle birini işe, bidenle el sıkışmak olsun görevi. bari adam rezil olmaz.
koca amerikasın bunu da mı biz söyleyelim amk?
anket sonuçlarının ak parti tarafından açıklanamamasının bir sebebi var ki o sebep hepinizin de * bildiği gibi demokrasi değil, geride olmaları.
söylem değişiklikleri de bu tezi kanıtlar nitelikte.
gelen anket sonuçları ortada. adını verip rencide istemediğim şirket gibi iki ondan bi ondan alayım şuraya koyayım hükümete yaranayım anketi yapmayan bütün firmalar da hayırın önde olacağı görüşünde fakat bir başka nokta daha dikkat çekici ki o da hayır diyenlerin inancındaki zayıflık.
hayır diyenlerin bir kısmı da sonuçların hayır lehine olacağına inanmıyor. buna öğrenilmiş çaresizlik diyebiliriz.
burada temel nokta şu, sandığa gittiğinde yine ak partiye oy verecek kitleler bu kadarı da fazla diyor gerçek anlamda.
bir noktayı ihmal etmemekte fayda var, bu ülkenin insanı bu ülkeyi sever ve içeride biz birbirimizi yesek de cumhuriyetine sahip çıkmakta kararlı duruşunu bozmaz.
bugün cumhurbaşkanının 5 yaveri de fetöden içeride. neden önemli bu? çünkü cumhurbaşkanı yaverlerini doğrudan kendi seçer, kimse müdahale edemez.
düşünün seçtiği başkan yardımcıları ve bakanların da fırsat kollayan kripto fetöcüler olma ihtimali yok mu? bu millet bunu hesap ediyor, buna gerçekten inanın.
cumhurbaşkanından sonrası ise malum daha büyük bir karanlık. ne olacağını kimse kestiremiyor.
tüm bu şartlar altında benim temennim %75 hayır olsa da, gerçek sonuç %52-53 bandından bir hayır çıkacağıdır.
insanların yalnızca bir kısmı referandumun hükümet veya cumhurbaşkanının şahsıyla ilgili olmadığını bilmiyor. gerisi bunun farkında ve gerekli tedbiri sandıkta alacak, 7 haziranda ortaya koyduğu tavrı yeniden koyacaktır.
kimse kaderini bir kişinin eline bırakmak istemez ve teklik yalnızca yüce yaratıcıya, allah'a mahsustur.
trollerin her akşam buraya gelip moral bozma çabalarından ve deşip de bir şeyler bulmak çabalarından da anlamış olmanız gerekirdi bunu zaten *
şuraya bir sloganik ekleme yapayım editi: inancınızı kaybederseniz umudunuzu, umudunuzu kaybederseniz özgürlüğünüzü kaybedersiniz! yapmayın. muhtaç olduğunuz kudretin yerini siz de benim kadar iyi biliyorsunuz!
söylem değişiklikleri de bu tezi kanıtlar nitelikte.
gelen anket sonuçları ortada. adını verip rencide istemediğim şirket gibi iki ondan bi ondan alayım şuraya koyayım hükümete yaranayım anketi yapmayan bütün firmalar da hayırın önde olacağı görüşünde fakat bir başka nokta daha dikkat çekici ki o da hayır diyenlerin inancındaki zayıflık.
hayır diyenlerin bir kısmı da sonuçların hayır lehine olacağına inanmıyor. buna öğrenilmiş çaresizlik diyebiliriz.
burada temel nokta şu, sandığa gittiğinde yine ak partiye oy verecek kitleler bu kadarı da fazla diyor gerçek anlamda.
bir noktayı ihmal etmemekte fayda var, bu ülkenin insanı bu ülkeyi sever ve içeride biz birbirimizi yesek de cumhuriyetine sahip çıkmakta kararlı duruşunu bozmaz.
bugün cumhurbaşkanının 5 yaveri de fetöden içeride. neden önemli bu? çünkü cumhurbaşkanı yaverlerini doğrudan kendi seçer, kimse müdahale edemez.
düşünün seçtiği başkan yardımcıları ve bakanların da fırsat kollayan kripto fetöcüler olma ihtimali yok mu? bu millet bunu hesap ediyor, buna gerçekten inanın.
cumhurbaşkanından sonrası ise malum daha büyük bir karanlık. ne olacağını kimse kestiremiyor.
tüm bu şartlar altında benim temennim %75 hayır olsa da, gerçek sonuç %52-53 bandından bir hayır çıkacağıdır.
insanların yalnızca bir kısmı referandumun hükümet veya cumhurbaşkanının şahsıyla ilgili olmadığını bilmiyor. gerisi bunun farkında ve gerekli tedbiri sandıkta alacak, 7 haziranda ortaya koyduğu tavrı yeniden koyacaktır.
kimse kaderini bir kişinin eline bırakmak istemez ve teklik yalnızca yüce yaratıcıya, allah'a mahsustur.
trollerin her akşam buraya gelip moral bozma çabalarından ve deşip de bir şeyler bulmak çabalarından da anlamış olmanız gerekirdi bunu zaten *
şuraya bir sloganik ekleme yapayım editi: inancınızı kaybederseniz umudunuzu, umudunuzu kaybederseniz özgürlüğünüzü kaybedersiniz! yapmayın. muhtaç olduğunuz kudretin yerini siz de benim kadar iyi biliyorsunuz!
“eğer ülkeni kurtaracak bir lider beklemekteysen, ben size hiçbir şey öğretememişim demektir.”
-mustafa kemal atatürk
hayır kampanyasının lideri sensin, benim, biziz!
biz milletiz, irademizin elimizden alınmasına izin vermeyeceğiz!
-mustafa kemal atatürk
hayır kampanyasının lideri sensin, benim, biziz!
biz milletiz, irademizin elimizden alınmasına izin vermeyeceğiz!