Sık geçen başlıklar

restoranda yediği köfte yüzünden vefat eden çocuk 1

ekşi'de gör
asıl rezaleti son cümlesinde olan üzücü olay.

"ben sonrasında 5 gün boyunca acile gittim. doktorlar her seferinde 'bir şey yok' dedi. durumu ağırlaştı. aydın'a sevk ettiler. o gün yoğun bakıma alındı. 12 saat sonra yaşamını kaybetti" diye konuştu.

sorumlularının en ağır cezayı almasını diliyorum.