Sık geçen başlıklar

comewithme 4

ekşi profili
öncelikle o cenki götüne sok bu 1.

rebic gibi bir adamı 90 dk kenarda tutan inadını sikeyim bu 2.

lugano gibi takıma 10 kişi kaldın diye ezildin rosierin kırmızısını da bekledin ya orası ayrı.

seni bu gece kovmayan yönetimin de anasını sikeyim bu da 3.
bütün turnuvalar gibi bu turnuvaya da kötü başladık. ama kötü devam edeceğiz diye bir şey yok. ayrıca arda ispanyol futbolunu iyi biliyor. daha iyi konsantre olup takıma liderlik edeceğini düşünüyorum.zaten ispanyollarda çek cumhuriyeti maçında formsuz olduklarını gösterdiler. tahminim 7-8 tane yeriz.
açmayın şöyle başlıklar amk. unutmayın koca seneyi bir tane kırmızı kart görmeden kapatan rakibimiz var. tamam bu sene yine güzel başladık ama yapmayın. dikkat edin 2 haftadır hentbol oynayarak 6 puanı cepleyip geldi yine sinsi sinsi. 6 puan olmasa küme düşme hattındaydı amına koduklarım gelmişler burda volume cart curt diye komiklikler şakalar peşinde.