hayatimda gordugum en gereksiz ve sacma paylasim. kardesim sen gida sektorunde calisiyorsun. yakisti mi sana? insan biraz dusunur paylasim yaparken.
Sık geçen başlıklar
peex 6
ekşi profiliinstagram ilk ciktiginda daha cok amator ve profesyonel fotografcilara hitab ediyordu. selfie cekip atmak yerine herkes kaliteli fotograf paylasma derdindeydi. mainstream olunca isler degisti tabi.
ne zaman yetişkin kocaman bir adamı ağlarken görsem içim sızlar.
hangi medeniyet ve toplum olursa olsun erkekler hep ağlamayan, yılmayan, güçlü bireyler olarak yetiştirilme çalışılır. ağlamak ayıp sayılır. çocuk düşünce annesi hemen "aaa oğlum erkek adam ağlar mı hiç?" der. tüm yaşantısı boyunca böyle yetiştirilen erkek de kolay kolay ağlamaz. ağlayabilmesi için duygularının birikip birikip taşması gerekir. kalbi artık kaldıramadığı o ağır yükten dolayı sızdırmaya başlar. ağız susar, kelimeler yetmez, duygular şelale olur.
bir erkek ağlıyorsa eğer hakkaten o duyguyu hakkıyla yaşıyordur. çaresizliği, sevgiyi, aşkı, nefreti, kederi, pişmanlığı dibine kadar hissediyordur. en asil duyguların adamıdır ağlayan erkek.
hangi medeniyet ve toplum olursa olsun erkekler hep ağlamayan, yılmayan, güçlü bireyler olarak yetiştirilme çalışılır. ağlamak ayıp sayılır. çocuk düşünce annesi hemen "aaa oğlum erkek adam ağlar mı hiç?" der. tüm yaşantısı boyunca böyle yetiştirilen erkek de kolay kolay ağlamaz. ağlayabilmesi için duygularının birikip birikip taşması gerekir. kalbi artık kaldıramadığı o ağır yükten dolayı sızdırmaya başlar. ağız susar, kelimeler yetmez, duygular şelale olur.
bir erkek ağlıyorsa eğer hakkaten o duyguyu hakkıyla yaşıyordur. çaresizliği, sevgiyi, aşkı, nefreti, kederi, pişmanlığı dibine kadar hissediyordur. en asil duyguların adamıdır ağlayan erkek.
cs_italy ve de_dust cs tarihinin en ikonik haritalarındandır. kaldırılması üzücü olmuş.
ayrıca bir haritanın eğlenceli olması için competitive'de yer alması gerekmez. competitive'de yer almaması oynanmıyor olduğu anlamına da gelmez.
ayrıca bir haritanın eğlenceli olması için competitive'de yer alması gerekmez. competitive'de yer almaması oynanmıyor olduğu anlamına da gelmez.
ulan eskiden çalışan girerdi anadolu veya fen lisesine. ben anadolu lisesine ilkokul 5'te girdim. okulların bir prestiji vardı. şimdi her lise anadolu anasını satayım. ayrıca fen liseleri sınavı da baya bildiğin kazıktı. çalışmayan kıçını yırtsa giremezdi. geri getirin eski sistemi tamamdır. üstünde oynaya oynaya bok ettiniz.
sonuçları google'dan çeken motorumsu. json olarak gelen sonucu sayfaya döküyor. ahanda link. test diye arattım google custom search'ten sonuçları aldı geldi. merak edenler herhangi bir browser'ın geliştirici konsolunda network tabına basarak görebilir. adamlar 10 yılda json parse etmeyi öğrenmiş herhalde.
edit: benim de bir arama motorum olsun isteyenler google'ın ücretsiz hizmetini kullanabilirler. buradan buyrun: https://cse.google.com/cse/all
facebook kullanabilecek kadar internetten anlıyorsanız siz de yaparsınız yani :)
edit: benim de bir arama motorum olsun isteyenler google'ın ücretsiz hizmetini kullanabilirler. buradan buyrun: https://cse.google.com/cse/all
facebook kullanabilecek kadar internetten anlıyorsanız siz de yaparsınız yani :)