o değil de bu pozisyonda bile burk ofsayttaymış amk ya ajajajjsna
https://twitter.com/…status/980540465895411713?s=19
Sık geçen başlıklar
tanetaneanlat 5
ekşi profiliayar mıdır bilmiyorum ama , böyle küçük takımların , kendileri gibi minnoş minnoş şakalar yapması türk futbolu adına çok olumludur. ben beğendim.
yaş 26, kadın. yalnız yaşamanın etkisi ile tv ile konuşur oldum.
istanbul.
edit 1 ; beyler bi durun , bi sakin amk... erkeğim lan. hanım yazarların durumunu anlayalım dedim , demez olaydım. hemen mesaj kutumun ırzına geçtiniz lan.
edit 2 : evet arkadaşlar istatistikleri açıklıyorum; 10 dakika 9 bey selam çakmış. bir adedi de " viski mi , bira mı ?" demiş. viski anam , viski ahajajja.
istanbul.
edit 1 ; beyler bi durun , bi sakin amk... erkeğim lan. hanım yazarların durumunu anlayalım dedim , demez olaydım. hemen mesaj kutumun ırzına geçtiniz lan.
edit 2 : evet arkadaşlar istatistikleri açıklıyorum; 10 dakika 9 bey selam çakmış. bir adedi de " viski mi , bira mı ?" demiş. viski anam , viski ahajajja.
lan amk , adam 1000 odalı saraylarda yaşıyor , sesin çıkmıyor. nusret yaptığı işi iyi pazarlayınca " la gardaş heröhörö " diyosun.
lütfen siktirip gidiniz. olay çıksın istemiyorum.
büdüt : dayıcım unutmadan şunu da söyleyeyim ; metresini 14 tl'ye aldığım kumaşı 40 tl'den satıyorum.
lütfen siktirip gidiniz. olay çıksın istemiyorum.
büdüt : dayıcım unutmadan şunu da söyleyeyim ; metresini 14 tl'ye aldığım kumaşı 40 tl'den satıyorum.
terörist yaftası yapıştırdığımız adamlar , türkiye'nin selametini sözde " milliyetçi " lerden daha çok düşünüyor. ne desem gg olacak amk.