Sık geçen başlıklar

konyaspor'un beşiktaş'a twitter'dan verdiği ayar 1

ekşi'de gör
ayar mıdır bilmiyorum ama , böyle küçük takımların , kendileri gibi minnoş minnoş şakalar yapması türk futbolu adına çok olumludur. ben beğendim.