Sık geçen başlıklar

deepressedbrain 5

ekşi profili
1/10 rezalet puanı 50 lirayı da neden vermişler anlamadım. adamlar ellerinden geleni yapmışlar aslında ürünü almışlar para iadesine okey demişler ne istiyorsun daha adamlardan hisse mi versinler. amazon tr de ki en sağlam alışveriş sitelesidir donanım haber oluculeri uzak dura.
hırsızsınız lan hırsızsınız ve bunun ülkenin durumu senin kazandığın parayla ilişiği yok düpedüz emek hırsızısınız. ulaşılabilir makul bir hizmeti sömürüyorsunuz. korsana talep bütçe değil erişim problemidir diyorduk ama siz direkt hırsızsınız.
scirocco- volkswagen + kısa parliament + nargile+ ben mekandayım siz neredesiniz buse? = çomar

edit: yalnız bmw' ye laf atılmış baba parasıyla bmw diye düzeltsek iyi olur. param olsa direk bmw alırım.