Sık geçen başlıklar

lithosphere 3

ekşi profili
öncelikle hayırlı anketler.

ilk ve hala elimde olan arabam 2009 model fiat g.punto 1.3, 2018 yılında yılında 32 bin liraya almıştım.

geçenlerde sarı siteye bir göz gezdireyim derken 60 binlere kadar fiyatının çıktığını görünce ülke olarak ne kadar boku yediğimizi anladım bir kere daha.
mikro olarak incelersek kendi ailemden örnek vereceğim.

2015 haziran ve kasım seçimlerinde 4 kişilik çekirdek ailemizin tamamı mhp'ye oy verdi. (haziran seçimlerinden sonra koalisyon kurulmasının önünde engel olup, akp'yi tekrar tek başına iktidar yapmasına rağmen)*

ancak şu anki durumumuzda hiçbirimiz mhp'ye oy vermeyi düşünmüyoruz.

ümidim o ki mhp seçmenlerinin bir çoğu bizim gibi düşünür ve sayın bahçeli'ye akp'nin stepneliğini yapmanın bir bedeli olduğunu göstermiş oluruz.

edit: ekleme (*)