Sık geçen başlıklar

oral sefalosporin 4

ekşi profili
başıma bir iş gelmeyecek ise başarılı bulduğum ve kalmasından yana olduğum kurt hoca.

15 senedir sabri, 20 senedir baltayla top oynuyorsun üstelik 15 tane sağ beke adam almana rağmen sabri'den vazgeçemiyorsun. forvet alıyorsun sakat. oynatmadan yolluyorsun tekrar. sezon başı iki kupa alınca riekerink bey diyeceksiniz pankartı açıyorsunuz şimdi de yönetim istifa deyip hocayı yollama derdine düşmüşsünüz.

az omurgalı olun lan.