Sık geçen başlıklar
türk hükümetini türkiye vatandaşları seçtiği için ve ülkeyi hükümet temsil ettiği için gayet düzgün açıklama. biz sanki israil demiyoruz da israil hükümeti diyoruz, hey allam.

ayrıca güvenmemekte haklılar, ben bile güvenmiyorum. dün x dediğimize yarın z diyoruz.