Sık geçen başlıklar

okansss 6

ekşi profili
insider trading konusu açıkça ikrar ediliyor, hala kimsede çıt yok. türkiye'de 20 aralık 2021'de bu yeni işlemin duyurulmayacağını sadece halk bilmiyordu. herkes biliyorken, halk dolandırıldı ve şimdi bize bu sisteme girin deniyor. 3 ay sonra yapay olarak dövizi baskılayıp kar etmemizi engellemeyeceğinizin garantisi var mı? yok. hadi ordan.
çok basit bir denklem söylüyorum,
idam cezası olsaydı şu anda tüm ergenekon ve balyoz mağdurları asılmış olacaktı. daha geçen gün adnan menderes'in idamı kınanmadı mı? insanı salak yerine koymayın. bu siyasi malzeme olacak bir konu değil.