reis çıtayı fena yükseltti. yakında "sikeriz belanızı," gibi söylemler bekliyorum.
Sık geçen başlıklar
sosyal filozof 4
ekşi profiliben de günde 7 ile artırıyorum.
ulan bir de her gün duş almayan insana "sıkıntılı" muamelesi yapılmış. tamam, çok hareketli geçirilen sıcak günler vardır. o gün 2 de alırsın 3 de.
güzel kokmak, temizlik vs her şey iyi hoş da, siz günde 28 saat falan yaşıyorsunuz herhalde. veya hiç hobiniz yok da, hobi olarak mı yapıyorsunuz olm? rahatsızsan, insan içine çıkacaksan veya koktuğunu hissediyorsan yıkanırsın. hissetmiyorsan bile aradan biraz zaman geçmişse yine yıkanırsın.
şimdi de pis-pasaklı-asosyal ilan edilirim diye korktum. biri gelir, günde kaç saat dışarda kaldığını anlatarak delil hazırlar falan. bunlar hep tansiyon sebebi.
ulan bir de her gün duş almayan insana "sıkıntılı" muamelesi yapılmış. tamam, çok hareketli geçirilen sıcak günler vardır. o gün 2 de alırsın 3 de.
güzel kokmak, temizlik vs her şey iyi hoş da, siz günde 28 saat falan yaşıyorsunuz herhalde. veya hiç hobiniz yok da, hobi olarak mı yapıyorsunuz olm? rahatsızsan, insan içine çıkacaksan veya koktuğunu hissediyorsan yıkanırsın. hissetmiyorsan bile aradan biraz zaman geçmişse yine yıkanırsın.
şimdi de pis-pasaklı-asosyal ilan edilirim diye korktum. biri gelir, günde kaç saat dışarda kaldığını anlatarak delil hazırlar falan. bunlar hep tansiyon sebebi.
"yeni bir hadis söyleyeyim, bu da çıplak yıkananlara gelsin."
adamlara sürekli istek hadis geliyor amk eğlenceleri bizimkinden daha iyi.
adamlara sürekli istek hadis geliyor amk eğlenceleri bizimkinden daha iyi.
(bkz: biji demedim buji dedim)