Sık geçen başlıklar
biranın mezesi olmaz diyenler, en azından bir balkanlar'a gidip o güzelim kuru etleri ve çeşit çeşit sosisleri denememiş olmalılar.
"finalde karşısında medvedev yerine djokovic olsaydı olacakları biliyoruz." derken, medvedev , djokovic'i 3-0 yendiği için nadal da sanırım 3-0 yenecekti denmek isteniyor olabilir.

boşverin böyle şeyleri, sonuçta hak ettiği bir şampiyonluğu aldı.
37 yaşındayım, bekarım ve keşke daha fazla vaktim olsa diyorum. hobilerime ve öğrenmek istediklerime vakit yetmiyor. evlenmeyen insanların 35 yaşından sonra ne yapacakları gibi bir başlık açan kişinin nasıl bir hayat yaşadığını merak ediyorum ben de.
ak parti neden bunca zamandır iktidar sorusunun da yanıtını içinde barındıran çalışma:

spiker sorar:
- türkiye'yi nereye götürür başkanlık sistemi?
teyzem cevap verir:
- valla kızım onu başkan bilir yani, nereye götürürse biz de oraya işallah gideceğiz işte...