benimdir. nedir ne degildir hic bilmiyorum. bildigim tek sey olayın adada gectigi.
Sık geçen başlıklar
jolteon 5
ekşi profilişimdi düşünün; bu güzergahta oturuyorsunuz, akşam eşiniz, kızınız, oğlunuz, anneniz, babanız aradı “metrobüsteyim geliyorum” dedi ve gelmedi. saatler sonra sosyal medyaya girdiniz bu şahsın videosuna denk geldiniz. o acıyı korkuyu o en dişeyi varın siz düşünüz.
asıl beni korkutan yalan soylerken ki rahatligi. izlerken neden bilmem gunumüzdeki yolsuzluklari yapan, rahatlikla yalan söyleyen siyasiler falan geldi aklima. agac yasken egiliyor demek ki dedim kendi kendime.
dilerim tanrıdan bu yaşattiklarini yaşamadan ölmezssin.
asıl beni korkutan yalan soylerken ki rahatligi. izlerken neden bilmem gunumüzdeki yolsuzluklari yapan, rahatlikla yalan söyleyen siyasiler falan geldi aklima. agac yasken egiliyor demek ki dedim kendi kendime.
dilerim tanrıdan bu yaşattiklarini yaşamadan ölmezssin.
nesinin garip olduğunu anlayamadığım cıvıtmadır. hangimiz cıvıtmadık böyle çılgınlar gibi? bir çok vasfı olabilir ama en nihayetinde insandır eğlenmiştir. en kötü günü böyle olsun.
orada rahat içinde yaşayıp burada gavura vurur gibi evet mühürü baasan yavşak organizmadır kendisi. e gel bro burada yaşa madem elini yordamını ziktiğimin eziği seni.
e biz faturalarımızı her ay ödüyoruz. devlet hazır parayı mı ödeyemiyor anlamadım. gülücük