Sık geçen başlıklar
ya sevdiğimden değil, liberteryenim ama "çok iyi olsa yıkılmazdı" diye savunuluyor ya, işte bende o zaman sigorta atıyor.

bravo kardeşim, böyle argümanlarla savunun. etiyopya, suudi arabistan, guatemala falan "çok iyi" oldukları için ömürleri sovyetlerinkinden uzun oldu.

böyle insanlar da bir şekilde toplumda var olabiliyor işte, yapacak bir şey yok. toplum kötü.