Sık geçen başlıklar

teramisin 4

ekşi profili
beni anlama diyenler de şova kaçıyorlar artık. hele selam ver diyenler ayrı şöven.

en iyi şarkısı dünyaca tescilli şıkıdım'dır.

türkiye'de şımarık'tır

kış güneşi akla düştüğü anda 1 hafta beyinde loopa sarar kendi kendine döner

şeytan azapta bize geçmişi hatırlatır

ay 3 parçalı yapısıyla ayrı ayrı dinletir kendini

kuzu kuzu single olmasına rağmen bir albüm gibi etki eden ilk tekli olmuştur türkiye pazarında

dudu ise bize türkiye'nin son güzel günlerini hatırlatır.

tarkan bu ülke için çok şey ifade eder. var olsun.
beyin göçünü engelleyeceğiz

anadolu ve fen liselerine eski itibarını geri kazandıracağız

trt'yi bağımsız yapacağız

eurovision'a tekrar katılacağız

formula 1 için tekrar aday olacağız ve bu sefer kalıcı olacağız

olimpiyatlarda daha başarılı olacağız

futbola (en azından milli takıma) siyaset karışmayacak, daha başarılı olacağız

yatay mimariye geçeceğiz

gereksiz köprüleri yıkacağız

vergileri kısacağız

akademiyi düzelteceğiz

bilim insanları çıkaracağız

benzin ve mazottan alınan vergiler düşecek

ötv'ye indirim yapılacak

komşularımızla iyi geçineceğiz

doğu sınırlarımıza duvar öreceğiz

yabancı ülkelerle sabah dost akşam düşman olmayacağız

siyaset programlarına kısıtlama getireceğiz

yurtdışı temsilciliklerimizi güçlendireceğiz

vatandaşımızı bütün dünya birleşti türkiye'ye karşı oldu diye kandırmayacağız

toki'yi lağvedeceğiz

akit ve türevleri kapanacak

halkı kin ve düşmanlığa tahrik edenler anında cezasını bulacak

bebeği olanlar, loğusa anneler hapishanelere girmeyecek

bunlar bir çırpıda aklıma gelenler, daha bir sürü vardır eminim. daha da yazarım.