hangi bilimin kurgusunu cekecekler diye sorduran soru. allah diyen elmanin hikayesini cekebilirler belki...
Sık geçen başlıklar
miss mnemosyne 4
ekşi profilikusura bakmayin da... abarti fiyattir.
hollanda'nin en pahali semtlerinden birinde 3+1, 142 m2, garajli bahceli eve (daire degil) turk parasiyla 26500 tl ödüyorum.
sokayim acarkentine. orada oturanlari da biliriz. vergi calarak zengin olan cakallarin bilmemkacinci evi olarak aldiklari sonra da "ay ben acarkent'te oturuyorum" diyecek salaklara 33 bine kakaladiklari bir yer orasi... yazik lan.
hollanda'nin en pahali semtlerinden birinde 3+1, 142 m2, garajli bahceli eve (daire degil) turk parasiyla 26500 tl ödüyorum.
sokayim acarkentine. orada oturanlari da biliriz. vergi calarak zengin olan cakallarin bilmemkacinci evi olarak aldiklari sonra da "ay ben acarkent'te oturuyorum" diyecek salaklara 33 bine kakaladiklari bir yer orasi... yazik lan.
ooo donme dolap, alirim bi dal. nagehan hayirdir mamani mi kestiler kuzum? dogru yolu bulmus olamayacagina gore, muhtemelen erdogan'in artik secilemeyecegini anladin, yeni yamanacagin tarafa dogru yelken aciyorsun. eeee neticede her devrin adami olmak bunu gerektirir. ama umarim seni yeni tarafin kabul etmez. ben olsam etmezdim sahsen. nasss derdim eski kapina don....
tanim: bir donus hikayesi
tanim: bir donus hikayesi
atilla taş'ın "örgüt hiyerarşisine dahil olmaksızın, örgüte bilerek ve isteyerek yardım etmesi" gerekçesiyle tutuklanmasıdır.
o zaman tayyip efendi de aynı gerekçeden tutuklanmalıdır. kendisi itiraf etmedi mi "ben de bunlara yardım ettim" diye? "milletim ve allah affetsin" deyip işin içinden sıyrılmadı mı? o zaman ya atilla taş'ı da millet ve allah affetsin, ya da tayyip efendi de içeri girsin.
böyle adaletsizlik böyle ikiyüzlülük olur mu yahu? yakında kolumdaki atatürk dövmesiyle beni de fetöcü ilan edip içeri atarlarsa şaşırmayacağım anasını satayım!
adaletini siktiğimin ülkesi!
o zaman tayyip efendi de aynı gerekçeden tutuklanmalıdır. kendisi itiraf etmedi mi "ben de bunlara yardım ettim" diye? "milletim ve allah affetsin" deyip işin içinden sıyrılmadı mı? o zaman ya atilla taş'ı da millet ve allah affetsin, ya da tayyip efendi de içeri girsin.
böyle adaletsizlik böyle ikiyüzlülük olur mu yahu? yakında kolumdaki atatürk dövmesiyle beni de fetöcü ilan edip içeri atarlarsa şaşırmayacağım anasını satayım!
adaletini siktiğimin ülkesi!