atilla taş'ın "örgüt hiyerarşisine dahil olmaksızın, örgüte bilerek ve isteyerek yardım etmesi" gerekçesiyle tutuklanmasıdır.
o zaman tayyip efendi de aynı gerekçeden tutuklanmalıdır. kendisi itiraf etmedi mi "ben de bunlara yardım ettim" diye? "milletim ve allah affetsin" deyip işin içinden sıyrılmadı mı? o zaman ya atilla taş'ı da millet ve allah affetsin, ya da tayyip efendi de içeri girsin.
böyle adaletsizlik böyle ikiyüzlülük olur mu yahu? yakında kolumdaki atatürk dövmesiyle beni de fetöcü ilan edip içeri atarlarsa şaşırmayacağım anasını satayım!
adaletini siktiğimin ülkesi!
04.09.2016 · 23. sıra
miss mnemosyne
10:52