başlıkta “zengin” denmesine rağmen orta sınıf otomobil kullanan herkes niye üzerine alınmış anlamadım ? zengin diyor alooo. kenarda varsa 50 milyon doların ona rağmen audi a3’e biniyorsan anlarız.
adam “aynı ben” yazmış ya. güler misin ağlar mısın.
10.08.2022 · 35. sıra
dai
09.08.2022 00:09