Sık geçen başlıklar

zeki kadın mı eğlenceli kadın mı 5

ekşi'de gör
erkek değilim ama olsaydım eğlenceli kadın derdim zekilerin ya da kendisini zeki zannedenlerin egosundan kibirinden nefes alamıyorum evlat olsa sevilmezler nokta.
akıllı biri olmadıktan sonra zekasını etkin olarak kullanamaz o yüzden zeka tek başına yeterli bir parametre değil . eğlenceli ve akıllı kadını tercih ederim.
salaklarla eğlenebiliyorsanız zaten zeki kadını hak etmiyorsunuzdur arkadaşlar. çok şeapmayın yani.

tanım: bir soru.
"tek geçerim" gibi at yarışı tabirleri ile konuşuyorsan, zeki kadının seni eğlendirmek istememesi çok normal.
zeki kadın, kime nasıl davranacağını bilir.