Sık geçen başlıklar

yks 2021 5

ekşi'de gör
sevgili gençler;

üniversitelere yerleştirme sonuçlarının size mutluluk ve başarı getirmesini diliyorum.

istanbul'da

en ucuz ulaşım
eğitim desteği
yurt desteği
etkinliklere ücretsiz bilet
sayısız spor etkinliği
kent ormanları
festivaller
e-spor etkinlikleri…

sizi bekliyor.
33 yaşında tıp fakultesine girmiş bulunuyorum, çok kafanızı şişirdim kusuruma bakmayın. size önemli bir tavisyem var genç arkadaşlarım yanlış bölüm okumayın, ben beni okutmazlar diye ne bulduysam kaçmak için gittim hep içimde kaldı tıp fakültesi çünkü orada olmalıyım diye hissettim hep, kısmet bugüneymiş. lütfen yanlış tercih yapmayın, benim 16 yılım gitti ama umudum var. sizin de olsun. sağlıcakla kalın.
tanım: 33 yaşında 9k sıra yaptığım sınav.
sanırım yaşlanıyorum, bugün sınavda bir öğrenci 10 dakika sırasını peçeteyle desteklemeye çalıştı benim yardımımla, sallanmasın diye. baktım sınıfta çoğu kurşun kalemlerin arka tarafını da açmış savaşa hazırlanıyor. o kadar gerginler ki kodlama yaparken… oturup ağlayasım geldi bu hallerine… ayrıca ösym biz görevlilere kuralları okutuyor. kurallar o kadar sert ve tehditkâr ifade edilmiş ki bazen yumuşatmak zorunda kalıyorum okurken. gençleri iyice germenin lüzumu var mı?
yaşını başını almış kazık kadar adamların sınavdan sonra buraya gelerek artistlik yapacağı sınav.

çok kolaydı matematik basitti yapamayan bayburt işletme okusun gibisinden sinir bozucu şeyler yazıp 18 19 yaşındaki çocukların zaten sikilmiş olan hayatına bir de bu dalyaraklar darbe vuracak. kulak asmayın bu dallamalara genç kardeşlerim her şey gönlünüzce olsun.
girecek arkadaşlara tek tavsiyem var, ben 2018 ve 2019'da girmiştim. o zaman da durum aynıydı.

sınavdan sonra sakın sosyal medyaya girmeyin. hele hele ekşi sözlüğe asla girmeyin.

neden mi ? çünkü şöyle embesillerin yazılarını göreceksiniz " keyfine girdim ve aşırı kolaydı bu ne ya ? 1 gün çalıştım fulledim hahaha " veya " çok basit bir sınavdı, bunu yapamadıysanız zaten üniversite okumayın siz " gibi gibi.

unutmayın ki bu embesiller sizi sinirlendirmekten keyif alıyorlar, onlara kanmayın. bırakın kendileri çalsın kendileri oynasın.