Sık geçen başlıklar

brandnewday 1

ekşi profili
sanırım yaşlanıyorum, bugün sınavda bir öğrenci 10 dakika sırasını peçeteyle desteklemeye çalıştı benim yardımımla, sallanmasın diye. baktım sınıfta çoğu kurşun kalemlerin arka tarafını da açmış savaşa hazırlanıyor. o kadar gerginler ki kodlama yaparken… oturup ağlayasım geldi bu hallerine… ayrıca ösym biz görevlilere kuralları okutuyor. kurallar o kadar sert ve tehditkâr ifade edilmiş ki bazen yumuşatmak zorunda kalıyorum okurken. gençleri iyice germenin lüzumu var mı?