Sık geçen başlıklar

yazlık almak vs 5 yıldızlı otellerde konaklamak 3

ekşi'de gör
yazlıkla ilgili şöyle yapılmış bir tespit var:

yazlığın varsa;,

koca marketten
karı mutfaktan
misafir denizden

çıkmaz.
karısına temizlik, yemek, bulaşık, çamaşır her işi yükleyen boş herifler yazlık da yazlık diye doldurmuş.

not: mangal yakmak, ampul değiştirmek, bahçe hortumunu takmak, salata yapmak vs yardım etmiş olmuyorsunuz. yardım ederek de bir şey yapamazsınız. işlerin en az yarısını yaptığınız da konuşun yazlık diye.
600.000 liralık değil de 150.000 liralık bir yazlık ile kıyas yapılırsa yazlığın tercih edileceği versustur.

yıllardır ben de aynı şekilde her sene aynı yere tatile mi gidilir diye düşünüyorum. ama artık yer bakmaktan, seçim yapmaya çalışmaktan sıkıldım. bi yazlığım olsa da düşünmek zorunda kalmasam diye düşünmeye başladım.

bu arada yazlığın en büyük dezavantajı her sene aynı yere gitmekten ziyade siz oradayken gelen eş dost yüzünden kafanızı dinleyemeyecek olmanızdır bence...