Sık geçen başlıklar

yazarların süre bazında en çok oynadığı oyun 6

ekşi'de gör
(bkz: zuma)

tam kafa dağıtmalık oyun. oynarken beyin devre dışı kalıyor. omurilik soğanı ile oynuyorsunuz.

(bkz: sanitarium)
son zamanlarda yüzlerce saat oynadığım red dead redemption 2 olmuştu. o kadar etkilenmiştim ki iki defa bitirdim. arthur’un babacan tavırları yetmezmiş gibi o beyaz elit arap atımla kurduğum duygusal bağ eşsiz bir tecrübeydi. bir oyun insanı hıçkıra hıçkıra ağlatabilir mi? evet. bu oyunda ağlamayan varsa iradesinden dolayı ayrıca tebrik ediyorum. bir de şu başyapıtın üzerine rockstar games remake olarak rdr’yi de yapsaydı ne güzel olurdu. hatta hayır, ben remaster’a bile razıyım diyebilirim. rdr 2 dinamikleriyle rdr evrenine girip john marston ve jack’in serüvenini yaşamak ve tekrar atımla çayır çimende koşturup, saint dennis halkına howdy partner diye selam vermek istiyorum.
elder scrolls skyrim.
mümkün olan her şekil bitirdim sanırım. işim gücüm yoktu okuldan çıkar tantuni lahmo eşliğinde oynardım.

1000 basamaklı o tepeyi çıkarken, merdivenleri saydım. yeti çıkınca unutup tekrar aşağı inmişliğim bile vardır.
championship manager 01-02
transfer dedikodulari, futbolcu cezalandirma, yeni kontrat onermeler, hile hurda ile belese roberto carlos transferi, sevinc, huzun, gozyasi ve uykusuz geceler.