kaç senesiydi hatırlamıyorum, ama çocuktum. memlekete bir siyasetçi gelmiş, annemle ben de sokaktayız bir yere gidiyoruz. o sırada bir otobüs geçiyor, içinde böyle sıcak tebessümle birisi bize el salladı, bayağı göz göze geldik. hatta bana öpücük yolladı.
hoşuma gitti tabi, anneme dedim bu adam neden cumhurbaşkanı olmuyor?
hay dilimi eşşoğlu eşşek arısı soksaydı da allahtan başka bir bela isteseymişim diyeyim de siz anlayın kimden bahsettiğimi.
27.05.2021 · 5. sıra
o felix
26.05.2021 00:15