evli değilim, çocuğum yok, spor yaparım, sağlıklı beslenirim. enerjik ve atik biriyim ki zaten enerjik ve atik hal büyük etken biraz da genetik faktor olunca haliyle genç gosteriyorsun. güzel bir duygu vesselam. 8-9 yaş küçük gosterdigimi iddia ediyorlar ve asla inanmıyorlar yaşıma.
iş hayatında dezavantajli bir durum çünkü bizim milletimize
"en nitelikli kişi her zaman en yaşlı kişi değildir" bilgisi henüz gelmediğinden meslekte toy algısı yaratıyor genç gosterme hali. işi bitirdiğini gorduklerinde de löpçük gibi kalıyorlar orası da ayrı bir zevk tabii.
04.12.2023 · 24. sıra
alienist
03.12.2023 00:55 ~ 13:31