Sık geçen başlıklar

yılbaşında piyango bileti almayan insan 3

ekşi'de gör
ben.
ailem.
yakın çevrem.

hesap ettik babamla.
5 bilet alsak ne kadar verirdik diye.
aynı parayla dün 15 kg mama aldık.

adaletini falan geçtim, israf bence.
almayın.
tüm türkiye'yi silkiyorlar, milli piyango acilen yasaklanmalı, gerçekten tarafsız yapılana kadar.
garibanların hayallerini bile çaldılar varın gerisini siz düşünün.
babam koçan koçan almış. bu sene bana çıkacak diyor. o paraları bana verseydin ben yatırım yapar katlardım dedim. siktir lan dedi.