buna laf edip başörtülü hanımlarınız babeshower partileri yapıyor. sosyal medyada paylaşıyor. türk adeti mi bu hayır. bayağı amerikan adeti. niye kutluyorsunuz o zaman babeshower partisiyle. sen babeshower yapıyorsun öbürü de yılbaşını kutluyor. ben arada bir fark göremedim.
Sık geçen başlıklar
yılbaşı için evine çam ağacı alan türk 6
ekşi'de görcenaze sonrası yemek dağıtan, kurşun döktüren, nazar boncuğu takan yani şaman geleneklerini devam ettiren türklerden bir farkı yoktur bu ağaç alan abimizin.
türk tarihini, olayın doğrusunu anlatmakla vakit kaybetmeyin.
zira çomarları ikna edemezsiniz. öğretemezsiniz.
çünkü bunlar, premium çomar. yani çomarlık kaderleri değil, tercihleri.
o sebeple; ev benim, çam ağacı benim, para benim.
sana ne yarrram diye yanıtlanması gereken durum.
zira çomarları ikna edemezsiniz. öğretemezsiniz.
çünkü bunlar, premium çomar. yani çomarlık kaderleri değil, tercihleri.
o sebeple; ev benim, çam ağacı benim, para benim.
sana ne yarrram diye yanıtlanması gereken durum.
ah ne güzel günlerdi kuzum. biz ayrıcalıklılar olarak süslerdik. fakirler süslemezdi. şimdi bimden pastik ağaç satın alıp fakirler de süslüyor. pis köylüler. çok özentiler. uludağa kayağa giderdik. annem konken oynardı. eski tat yok.
öğlen arası 50 dakika. normal şartlar altında yemek arasına denk geldiği için, nöbeti diğer öğretmenle yarı sürelerde tutmak lazım. çam ağacı olan bizler 35 dakika bekledik. çam ağacı olmayan, çok inanan çok müslüman arkadaşlarımız son 15 dakika kala (mesaj attığımız için. yoksa ona de gelecekleri yoktu) geldiler, biz yemeğe çıkamadık.
başka bir şey yazmayacağım.
başka bir şey yazmayacağım.
norveç kedim var 3 tane onlar istediği için ben de her sene kuruyorum.
evde hristiyan var yani.
evde hristiyan var yani.