iki grupta toplayabilirim:
(1) süreç boyunca yıldırılan ve sonunda seveyim böyle aşkın ızdırabını diyerek lisans üstü eğitimden vazgeçmiş idealist gençler
(2) lisanstan mezun olunca belki bir iş çıkar diye bir gazla başlayıp, o arada iş bulup, zaten sevmediği ve alakasız bir konuyu seçtiği için sonunda canı sıkıldığı için bırakan gençler
kendi hipotez kurmayı bilmeyen, akademik hayatı boyunca hiçbir kitleyi temsil etmeyen anketleriyle model geliştirmekten başka hiçbir şey yapmamış ancak etrafındaki herkesi evire çevire eleştirmiş "koca koca profesörler" öğretemediği her şeyi karşıdan beklediği, ve aslında ne istediğini kendisi de bilmediği için gidiyor ilk gruptakiler. onlar gidince de meydan ikinci grupta olacakken bir şekilde bitirebilmiş kişilere kalıyor. sonra o "koca koca profesörler" bu sefer de bu gençler niye böyle diye ağlıyor. türkiye akademisi biraz şey. ağlama duvarı.
02.07.2022 · 50. sıra
shallala
01.07.2022 01:41 ~ 02:40