Sık geçen başlıklar

xiaomi'nin iphone'dan daha iyi olması 2

ekşi'de gör
evet iphone'u daha iyi bulduğum karşılaştırma.
fakat fiyat performans açısından xiaomi, iphone'u tokatlar. iphone alamıyorum arkadaşım. 30 bin lirayı telefona gömene ne mutlu. ben o kişi değilim. bu yüzden tercihim xiaomi diyorum.
kamera bir saniye gec dönsün ne yapayım yani.
android özgürlük ya diyeni de anlamıyorum. ciğerim sanki karşılaştığı tüm sorunları android'e kod yazarak çözüyor. ınstagram'da takılıp duruyor çoğu.
xiaomi'nin artıları:
- çok daha ucuz
- şarjı çok daha iyi, elinizde powerbank ile dolaşmıyorsunuz.
- çok daha özgür bir platform (istediğin kulaklığı kullan, istediğin zil sesini, duvar kağıdını saniyeler içinde ayarla, istediğin romu yükle vs)
- kamera (gcam ile harikalar yaratıyor)

iphone artıları
- stabil (edit: olm ben bu maddeyi taşak için yazdım lan ciddiye almayın bu kadar askfkaldjja)

edit: konusu açılmışken aklıma geldi. çalıştığım iş yerine bir kız başlamıştı, iki ay kadar çalıştı sonra istifa edeceğini duydum. dedim neden çıkıyorsun, "iphone almak için girmiştim zaten, aldım dün" dedi. ciddiyim, gerçek hikaye. bunu iphone "pros" kısmına mı "cons" kısmına mı yazarsınız size kalmış. ;)

edit 2: yığınla mesaj geliyor. bakın arkadaşlar, son bir not. apple dünyanın en iyi donanımını xiaomi'nin yarı fiyatına da satsa, elinde böyle bir imkan olduğu halde telefonlarına inatla düşük kapasite batarya koyduğu sürece tarafımdan tercih edilmeyecektir. şimdiye kadar telefona koydukları en yüksek kapasiteli batarya 3000 bile değil. bundan 3 sene önce çıkan lenovo p2 5100 mah bataryaya sahip, keza orta ve üst sınıf tüm android telefonlar artık min. 4000 mah batarya ile geliyor. çinli peeh diye eziklemeye çalıştığınız firma bile 3 sene önce bunu yapıp ortaya incecik bir telefon çıkardıysa teknoloji buna elverişli demek ki. peki sizin inovasyon devi apple'ınız neden hala yapamıyor bunu, tesis mi yok? hayır, çünkü ürünleri eskitilmeye dayalı ve düzenli aralıklarla yenisini size satamadıkça ayakta kalamayacak.

3 yıllık p2 kullanan ve hala 2 günde şarjını bitiremeyen biri olarak, iphone'unuz ve şarj destek üniteniz ile size mutluluklar. ;)