Sık geçen başlıklar

whatsapp'ın olmadığı zamanlar sevgili ile iletişim 2

ekşi'de gör
(bkz: kablolu telefon)

gençler bilmez,büyük aşkların bitmesine, dünyayı kurtarabilecek zekada olacak çocukların doğmasına engel olan zamanlar vardı. telsiz telefon henüz ülkemizde yaygınlaşmamışken ve kablolu olanı evin antresinde dururken, sevgiliyle konuşmak büyük işkenceydi. ben müsait olsam o olamazdı, aradığım zaman babası çıkardı. söylemek istediklerini sadece okulda söyleyebilirdin, mail falan da yok o vakitler, kağıtlara yazılan mektupları verirdik birbirimize. şimdi herkesle her dakika görüşme imkanı olduğu için mutsuz insanlar, özlemeyi unutturdu teknoloji, sevmeyi unutturdu.
çaldırma vardı çaldırma amk... karanlık gunler.