şuraya vişne ya da redbull yazmamak adına dereotusuyu yazacaklar bile var.
Sık geçen başlıklar
votka vişneyle mi redbull ile mi içilir sorunsalı 8
ekşi'de görşüphesiz ki; votkayı greyfurt ile içmek varken bu iki seçeneğin bir anlamı yok.
ayrıca enerji içeceği ile alkol kullanmamak lazım, yapmayın.
(bkz: greyfurt)
ayrıca enerji içeceği ile alkol kullanmamak lazım, yapmayın.
(bkz: greyfurt)
25+ yaşındaysanız votka içilmez.
kuzenim anlattı geçenlerde, üniversite yıllarında bir gezide sevgilisinin arkadaşı otel odasında kalp krizi geçirip hayatını kaybetmiş. hatta odayı paylaştığı diğer iki kişiden biri, çocuğun çıkardığı sesleri duyunca horluyor sanıp yastık kapatmış suratına. travmaya bakar mısınız? bunu bu başlık altında niye anlatıyorsun derseniz daha 20'lerinin başında gencecik bir çocuk bu kalp krizi geçiren ve o gece red bull - votka içmiş. tesadüf der geçersiniz bilemem ama yıllardır hep söylenen bir şeydir red bull ile alkolü karıştırılmaması gerektiği. ben bu hikayeyi duyduğum an herhangi bir alkolle enerji içeceği karıştırmamaya karar verdim. belki benim gibi ciddiye alan başkaları olur diye de burada yazıyorum.
şahsen sek tercih ederim de votkaya laf atanlar rakı içiyorsa ağır ikiyüzlüsünüz olm. votka çamaşır suyuysa rakı da tuz ruhu aq.
aga bence votka içilmez
her içki, istenildiği gibi içilir. aksini iddia eden net kültürsüz, sonradan görme ve krodur.
kaçak bahis reklamı yapan hırbonun sorudğu soru