uydunette her ay 10mbit bağlantı hızı için 50lira ödüyordum.. adil kullanım kotası 75gb..
az önce turk-nete baktım..
75mbit bağlantı hızı için 60lira diyorlar.. adil kullanım kotası 150gb..
ayrıca taahhüt istemiyor.. bir yıl içinde 4 tane 50gb ekstra hediyesi var..
ulan uydunet, şimdi sıktım belanı!!!
edüt: kota yazmışım.. akk olarak düzelttim!
02.05.2017 · 4. sıra
strobist
01.05.2017 01:04 ~ 12:43