Sık geçen başlıklar

türkiye'nin en güzel kızlarının olduğu il 12

ekşi'de gör
(bkz: konya) değildir, bu kesin.

türban üstü güneş gözlüğü, tayt üstüne tunik. prototip gibi.
bakımlı olmak, göze hitap edecek şekilde giyinmek veya sadece beyaz ten ve renkli gözlü olmak bir insanı güzel yapmaz.

bunlar önemlidir tabi ama güzellik sıfır makyajsız tamamen doğal halinle olur. bu şekilde güzelsen güzelsindir. biraz güzel giyinin ortalama yüzünüz olsun herkes dönüp bakar zaten. o yüzden burda yazılanlar bana çok abartı geliyor.

ama mesela anne tarafımın köyündeki kızlar gibisini rusyada bile bulamazsınız. sıfır makyaj, bakım vs yok, bildiğiniz basma etek ve yazma giyinen kızlar. aşırı derecede güzeller. bu halleriyle güzel olan güzeldir.
diğer türlüsü bakım güzelliği geliyor bana.
81 ili gezip ve oralarda bir müddet yaşayıp girilmesi gereken entry. yoksa boş anket.
hangisi olduğu konusu yoruma açıktır fakat izmir olmadığı kesin
istanbuldur.

nüfusun fazla olduğu yerde her zaman daha fazladır. memleket sorulmamış oran sorulmamış. oran sorulsa* istanbul kaybedebilirdi ancak soru gayet açık.
bu nasıl bi başlık allasen. ya da nasıl bi genellemedir. miss turkey gibi en güzel kızları seçip bir şehrin içine mi doldurmuşlar. ankara’da hiç güzel görmemişmiş iç anadolu’da zaten yokmuş. naptın bütün hanelerin kapısını tek tek çalıp içlerine mi baktın.

çok il gezdim. her yerde de gayet güzel kızlar gördüm. öbek öbek dolaşmıyo bunlar belki ondan göremiyosun. turlara falan bak oralarda daha çok seçenek olur.
oz muglaliyim, has muglaliyim, mugla diyeni islak odunla doverim... bodrum'da gordugunuz turistleri muglali'dan mi sayiyorsunuz amk...
edit: yeter birader, yesillendirmeyin artik. evet, 500 kisilik okulda (anadolu lisesi, meslek lisesi degil), uc tane guzel kiz vardi... iste memleketten akilda kalanlar... hem zaten bizim memleketin erkegi makbul (gozel qizlar eqlesin) - saka lan saka assadsafwgege evli barkli adamim...