Sık geçen başlıklar

türkiye'de çöp ayrıştırmanın olmaması 3

ekşi'de gör
çöpü çöpe atsalar bence o bile büyük bi medeniyet göstergesi olurdu..
çocuğumun okulunun bahçesinde görünce sevindim ve cebimde birkaç gündür duran kredi kartı sliplerini elimde buruşturup topak yaptım kağıt bölümüne attım ki o da ne? üstte 4 ayrı kapak var ama hepsi aynı konteynera giriyor. okuldan tanıdık bir öğretmen ilçede ayrıştırma işlemi olmadığı için bilinç oluşsun diye yaptıklarını ama tek kontrynera atıldığını söyledi. sonuçta çöp arabası alıp gidiyor tek seferde.
daha çöplerin çöp kovasına atılmadığı canım ülkem için ütopik bir hayal.