aslında tek bir şey var. türkiye'de yaşıyor olması.
en kötü almancı kekolara bakın altlarında bmw, ceplerinde eurolar. türkiye'de yaşasa adam yerine konulmayacak vasıfsız tipler milyoner olmuş. hayatlarını yaşıyorlar.
türkiye, insanı fakirlik içinde yavaş yavaş öldüren bir zindan olabilir.