milyarlarca dolar harcamaya değer tek şey uzay araştırmalarıdır.
ne isterdiniz mesela? afrika'da su kuyusu açmak mı? açlıkla savaşmak mı? toplumsal refahı geliştirmek mi?
nüfus kontrolü yapılmadıktan sonra dünyayı güzelleştirmek için yapılan bütün harcamalar piç oluyor. mesela sen açlıkla mücadele için trilyon dolar harcayıp en verimli tarım projesini yap, ucuza konut mal edip sosyal refahı artırmak için bir trilyon dolar daha harca... adam öbür tarafta bencilce, futursuzca tavşan gibi sikişip 10 tane düşük iq'lu, suçlu adayı çocuk yapıyor ve bütün verileri piç ediyor.
en iyisi bu paraları uzay çalışmalarına harcamaktır. insanlığa yapılacak harcama israfır.
28.06.2023 · 44. sıra
tovenlud
27.06.2023 00:01