Sık geçen başlıklar

sizce uzay milyarlarca dolar harcamaya değer mi 4

ekşi'de gör
milyarlarca dolar harcamaya değer tek şey uzay araştırmalarıdır.

ne isterdiniz mesela? afrika'da su kuyusu açmak mı? açlıkla savaşmak mı? toplumsal refahı geliştirmek mi?

nüfus kontrolü yapılmadıktan sonra dünyayı güzelleştirmek için yapılan bütün harcamalar piç oluyor. mesela sen açlıkla mücadele için trilyon dolar harcayıp en verimli tarım projesini yap, ucuza konut mal edip sosyal refahı artırmak için bir trilyon dolar daha harca... adam öbür tarafta bencilce, futursuzca tavşan gibi sikişip 10 tane düşük iq'lu, suçlu adayı çocuk yapıyor ve bütün verileri piç ediyor.

en iyisi bu paraları uzay çalışmalarına harcamaktır. insanlığa yapılacak harcama israfır.
bunun tartışılması bile aptalca, hayatımızda kullandığımız kaç ürün uzay çalışmaları yaparken bulundu bunu bile bilseler bu aptalca argümanları ortaya atmazlar.