Sık geçen başlıklar

sevginin mi yoksa gururun mu peşinden gidilmeli 8

ekşi'de gör
özsaygının peşinden gidin. zaten ortada özsaygınızı çiğnetecek ya da çiğneyecek bir durum varsa ne sevgi kalır,ne gurur. özsaygı mantıklı kararlar almanızı sağlar.insan vücudunda 33 omurdan oluşan omurilik neyse,karakterde de özsaygı odur. hadi omuriliği ortopediye toplatırsınız bir ihtimal de,özsaygı bir kere hasar gördü mü çaresi yok...
doğru bir sevgi sizi bu ikilemde bırakmaz, ikilemde kalıyorsanız gururu seçin. hayat bu, herkes gelir geçer ve siz kendinizle kalırsınız.
aşk için gururunu çiğnersen bu seni ancak karşı tarafta küçük düşürücü bir davranış olur. bu da ilişkiye bir şey katmaz, sadece ayrılığı bir süreliğine erteler.

seni, gururunu çiğnemen gereken bir duruma sokmayacak birini aramalısın.
ikisinin arasında seçim yapmana sebep olan kişinin peşinden kesinlikle gitmemen gerekir.
ortada böyle bir seçenek varsa yani gurur devreye girmişse sıkıntı var demektir.

gururunuzu kıran bir sevgi…
tekrar düşünün derim.
gururun peşinden gidilmeli.

kendim ve onurum için yaşıyorum. ayrıca bir insanın ağzından çıkacak “evet”i beklemek için sevginin peşinden gidenler de bana hep zayıf karakterli gelmiştir.

“benim olmayan güzelin adı yok”