kalbini kırmak istemem fakat yüzünü de görmek istemem demektir.
Sık geçen başlıklar
senle ilgisi yok sadece bu ara çok yoğunum 6
ekşi'de görkendisini önemseyen ve değer veren insanlara paralel olarak karşılık vermeyen insanların klasik bahanelerinden sadece birisi.
kimse sizi cep telefonuyla arayıp beş dakikasını ayıramayacak kadar yoğun değil sevgili arkadaşlar. siz de değilsiniz aynı şekilde.
böyle ucuz âciz bahanelere sığınmak yerine; görüşmek istemediğinizi ilgili kişiye net bir söylemle ifade ederseniz; karşınızdaki de en fazla sebebini sorup sizi uğurlayacaktır. belki sormaz bile.
insan ilişkilerinde her zaman net olun.
kimse sizi cep telefonuyla arayıp beş dakikasını ayıramayacak kadar yoğun değil sevgili arkadaşlar. siz de değilsiniz aynı şekilde.
böyle ucuz âciz bahanelere sığınmak yerine; görüşmek istemediğinizi ilgili kişiye net bir söylemle ifade ederseniz; karşınızdaki de en fazla sebebini sorup sizi uğurlayacaktır. belki sormaz bile.
insan ilişkilerinde her zaman net olun.
durun ben tercumanim.. cevireyim; “seninle ilgisi yok.. su an baska birine odagimi cevirdim.. onunla sansimi denerken ben, sen lutfen bekle.. cok uzaklasma. eger onunla olursa seni ztn sutlarim.. olmazsa da bir gece ozledim yazarim.”
su siralar biraz yogunum karti bana karsi yalnizca bir kez oynandi.. universite yillari tabii daha safiz o zaman.. abi sinav donemi kizin kafasi yogun diyorum kendi kendime.. bi gun capa sehreminide arkadaslarla durum yedik eve yuruyoruz aha bi baktik karsidan bu hanim kizimiz adamin biriyle el ele bize dogru yuruyor..
tabii zaman durdu.. birbirimizi gorduk ve gormezden geldik.. beni buyuten olaylardan biridir.. kendi terapilerimde de masaya gelmis konulardandir.. bende yarattigi ozguven sorunu bircok kez basima bela olmustu.. hey gidi naif yillarim.. simdi o halimi karsima alip bi konussam var ya uff
su siralar biraz yogunum karti bana karsi yalnizca bir kez oynandi.. universite yillari tabii daha safiz o zaman.. abi sinav donemi kizin kafasi yogun diyorum kendi kendime.. bi gun capa sehreminide arkadaslarla durum yedik eve yuruyoruz aha bi baktik karsidan bu hanim kizimiz adamin biriyle el ele bize dogru yuruyor..
tabii zaman durdu.. birbirimizi gorduk ve gormezden geldik.. beni buyuten olaylardan biridir.. kendi terapilerimde de masaya gelmis konulardandir.. bende yarattigi ozguven sorunu bircok kez basima bela olmustu.. hey gidi naif yillarim.. simdi o halimi karsima alip bi konussam var ya uff
üniversite 2.sınıfta bir kıza aşık oldum. ortak arkadaşımız var, kız da bana güyâ sırılsıklam aşıkmış. neyse ben tabi aşkı ölümüne yaşadığım ve bunu da gösterdiğim için kısa süre sonra kızın götü göklere çıktı ve bana bok muamelesi yapmaya başladı. bahanesi de derslerine odaklanamamasıydı. kütüphanede ders çalışırken ben de geleyim diyordum. senin yanında derse konsantre olamam falan diyordu. ulan ne manyak aşıktım ben de. onu bir-iki dakika görmek için bile neler yapmıyordum. bir gün buluşacaktık, heyecandan sabaha kadar uyuyamadım. tıraş falan oldum, hazırlandım. buluşmaya bile gelmedi.neyse bu başka bir entry konusu...
işte bu haspadan bir-iki kez duymuştum bu lafı. merak etmeyin, yoğunlukları hep devam ediyor.
yukarıda bir arkadaş "şu bir gerçek ki herkesin yeri doldurulur. sizden iki kelimeyi esirgeyen bir insanla olmaktansa dünyanın bir yerlerinde sabahlara kadar sizinle konuşmaktan zevk alacak insanlar olduğunu sakın unutmayın. bir insanın umrunda olmazsınız ama başka bir insanın dünyası olursunuz. o yüzden dünyanız olacak ve bunu yapmaya istekli insanlardan bir şeylerden bekleyin" yazmış. seneler önce nerdeydin sen be kardeşim. o zamanlar bana şu aklı veren olsa. kendimi, şimdi bile hatırlayınca- utanacak kadar sefil hale düşürmezdim.
işte bu haspadan bir-iki kez duymuştum bu lafı. merak etmeyin, yoğunlukları hep devam ediyor.
yukarıda bir arkadaş "şu bir gerçek ki herkesin yeri doldurulur. sizden iki kelimeyi esirgeyen bir insanla olmaktansa dünyanın bir yerlerinde sabahlara kadar sizinle konuşmaktan zevk alacak insanlar olduğunu sakın unutmayın. bir insanın umrunda olmazsınız ama başka bir insanın dünyası olursunuz. o yüzden dünyanız olacak ve bunu yapmaya istekli insanlardan bir şeylerden bekleyin" yazmış. seneler önce nerdeydin sen be kardeşim. o zamanlar bana şu aklı veren olsa. kendimi, şimdi bile hatırlayınca- utanacak kadar sefil hale düşürmezdim.
gerçekleri kabul etmek zor bir eylemdir ama bu hiç değişmeyen bir gerçektir. seni merak etmeyen insan seni sevmiyordur. sana anlamak istersen açık açık aslında seni sevmediğini söylüyor. kimse o kadar yoğun değildir ve insan isterse 2 dakika bile olsa o kişiye isterse zaman ayırır. bu insanları ister hayatınızdan çıkarın isterseniz de bu şekilde kabul edip onlara aynı şekilde davranın, tercih tamamen sizindir. ama bu insanlara karşı asla umut beslemeyin.
ayrıca şu bir gerçek ki herkesin yeri doldurulur. sizden iki kelimeyi esirgeyen bir insanla olmaktansa dünyanın bir yerlerinde sabahlara kadar sizinle konuşmaktan zevk alacak insanlar olduğunu sakın unutmayın. bir insanın umrunda olmazsınız ama başka bir insanın dünyası olursunuz. o yüzden dünyanız olacak ve bunu yapmaya istekli insanlardan bir şeylerden bekleyin.
şahsen beni merak etmeyen ve bahane uyduran bir insana tek kelime bile yazmam, ölse bile umrumda olmaz. çünkü bende onun umrunda değilimdir. hayatta her şey karşılıklıdır seven sevilir, saygı duyana saygı duyulur, önemseyen önemsenir. tek taraflı şeyler sadece romanlarda olur. son olarak ise şunu asla unutmayın "her şeyinizi heyecanla anlattığınız bir duvarı sakın eviniz sanmayın." bazen bir duvar sadece duvardır ve ne yaparsanız yapın eviniz olmaz, çünkü sizin eviniz başka yerdedir...
ayrıca şu bir gerçek ki herkesin yeri doldurulur. sizden iki kelimeyi esirgeyen bir insanla olmaktansa dünyanın bir yerlerinde sabahlara kadar sizinle konuşmaktan zevk alacak insanlar olduğunu sakın unutmayın. bir insanın umrunda olmazsınız ama başka bir insanın dünyası olursunuz. o yüzden dünyanız olacak ve bunu yapmaya istekli insanlardan bir şeylerden bekleyin.
şahsen beni merak etmeyen ve bahane uyduran bir insana tek kelime bile yazmam, ölse bile umrumda olmaz. çünkü bende onun umrunda değilimdir. hayatta her şey karşılıklıdır seven sevilir, saygı duyana saygı duyulur, önemseyen önemsenir. tek taraflı şeyler sadece romanlarda olur. son olarak ise şunu asla unutmayın "her şeyinizi heyecanla anlattığınız bir duvarı sakın eviniz sanmayın." bazen bir duvar sadece duvardır ve ne yaparsanız yapın eviniz olmaz, çünkü sizin eviniz başka yerdedir...
bu mesaj, genellikle o kişiden aldığınız son mesajdır. siz yazmadığınız sürece , o size bir daha hiç yazmaz.
deney:
size bu açıklamayı yapan kişi eğer sevgilinizse onu 22:30'da arayın. iki ihtimal vardır.
a) çalar, açmaz
b) aradığınız kişi şu an başka bir görüşme yapıyor bildirimi alırsınız.
isteyen denesin.
deney:
size bu açıklamayı yapan kişi eğer sevgilinizse onu 22:30'da arayın. iki ihtimal vardır.
a) çalar, açmaz
b) aradığınız kişi şu an başka bir görüşme yapıyor bildirimi alırsınız.
isteyen denesin.