demiyorlar. kimse o kadar yürekli değil. ortaya çıktığında efendi gibi kabul eden insan bile az. kanıtları gözüne soktuğunda kalbi sıkışan adam var yahu, ne aldattım demesi *
bu saatten sonra bana birisi, "seni aldattım" derse elini sıkıp, yanaklarından öpüp dürüstlüğü için tebrik ettikten sonra....
şaka şaka tebrik yok. "sen de mi brütüs" der giderim, napayım. zaten insanlar, tepkisinden korkmadıkları naif insanları aldatıyor. aldatılmayanlar mükemmelliklerinden değil, dosta da düşmana korku salmalarından yani. biz herkese güven salıyoruz lanet ossun ki.
zaten aldatılıp sert tepki vermeyenlere hep geri dönülmeye çalışılıyor. uzun vadede içindeki don juan, atletle çekyatta yatan dayıya evrilen, huzur arama moduna geçip "bu iyiymiş aslında be yav" noktasına gelerek tekrar olta atıyor hatta ısrar da ediyor ama nafile. kimse aynı zehirli otu iki kere yemez***
14.09.2021 · 37. sıra
ooopapatya
13.09.2021 07:26