ismin mensubu olmaz.
dolayısıyla sanki bir ismin birden fazla mensubu varmış gibi bir başlık da yanıltıcı olur.
gerizekalı okullarda, gerizekalı türkçe ve arapçayı yarım yamalak öğrenenler ve onlara sözlük nedir, nasıl kullanılır, ne zaman kullanmak lazımdır; bunları öğretemeyen öğretmenler utansın ne diyeyim ?
mensub, nisbetten gelir. o şeyle ilgili olan anlamındadır. sıfattır.
ha bir müzik grubu kendine isim yapmıştır, mesela mfö müzik grubu olsun. onun mensupları vardır. mazhar, fuat ve özkan asıl mensuplarıdır.
grubun ismi de mfö'dür.
ne soru sorabiliyorsunuz, ne derdinizi anlatabiliyorsunuz, ne de yazmayı biliyorsunuz.....
ne yapacağız biz sizinle abiciğim söyleyin lütfen ?
1200 küsur entry yapılmış, sorulan aslında nadir isimler.
ender rastladığımız isimler soruluyor yani.
başlığı açan kişi şunu merak etmiş; hiç hayatınızda bir kez duyduğunuz/tanıştığınız isim oldu mu ? oldu ise hangi isimdir o ?
vay arkadaş ya...