Sık geçen başlıklar

belfastchild 2

ekşi profili
herkes klimadan, hazirandan vs bahsetmiş. farkında mısınız? ölüyoruz.

yakında tüm ağaçlar kuruyacak, kurumayalar yangınlarla yok olacak, aşırı buharlaşmadan alakasız yerlerde tufanlar yaşanacak, muhtemelen içme suyu dahi bulamayacağız.

bu sonun başlangıcı değil, şuan bildiğin sonun içindeyiz.
hani o öve öve bitiremediğiniz sosyal devlet anlayışı var ya, bunlar hep o yüzden. eliniz ayağınız tutuyor yada sahtekar biri değilseniz ülkenin yarısını beslemekle kalmaz birde sırtınızda taşırsınız.

şayet sömürge devletleriniz yoksa yada yeterince kara para aklayamıyorsanız sosyalizm çalışan insanlar için işkencedir.