büyük üstat yaşar kemal tarif etmiş bize okumak düşer.
kuş uçmaz, kervan geçmez bir yerdesin.
su olsan kimse içmez,
yol olsan kimse geçmez,
elin adamı ne anlar senden?
çıkarsın bir dağ başına,
bir ağaç bulursun tellersin
pullarsın gelin eylersin.
bir de bulutları görürsün,
bir de bulutları görürsün,
bir de bulutları görürsün.
köpürmüş gelen bulutları.
başka ne gelir elden?
çın çın ötüyor yüreğimin kökünde
şu dünyanın ıssızlığı.
tanrı kimsenin başına vermesin
böyle bir yalnızlığı!
yaşar kemal
ya şu ifadeye bakar misin " şu olsan kimse içmez/ yol olsan kimse geçmez " nasıl bir benzetme ya..müthiş
11.12.2022 · 17. sıra
yaoku
10.12.2022 00:05