doğruyu yapan insandır. kız kendini "zor kız" triplerine soktuğu için reddetmişse bir kezbandan kurtulmuş olursunuz, ha kız gerçekten reddetmişse senin ısrarın karşıdakinin inisiyatifine göre taciz sayılabildiği için "tacizci" damgası yemekten kurtulursunuz. kezbanların neslinin tükenmesi de insanlığa fayda sağlar.
o zaman size bir kezbandan kurtulma hikayemi anlatayım...
yaklaşık 3 hafta otobüste sık sık karşılaştığım bir kızla kesişiyorduk. en son dedim ben bundan numarasını alırım. otobüsten bir arkadaşıyla indi ben de peşinden indim.
-pardon bir dakikanı alabilir miyim
*sana ayıracak bir dakikam yok yol al.
-sana demedim zaten, arkadaşına dedim.
*onun da yok.
* -istersen buna o karar versin.
(esas kızımız bişeyler fısıldar ve arkadaşını yollar)
kızımızdan numarasını istedim ve kız numarasını vermeyi reddetti.
* hiç denememekten iyidir diye düşündüm ve fakülteye gittim.
iki üç gün boyunca okula giderken tekrar tekrar otobüste karşılaştık. en son gelip yanıma oturdu.
+ne çabuk pes ettin sen yaa ahaha.
-ısrar karşıdakinin inisiyatifine göre taciz olarak algılanabiliyor. pes etmedim kararına saygı duydum sadece.
+evet haklısın... yaa akşam işin yoksa x e gidelimmi (telefonunu uzatır)
- daha ilk tanıştığımızda zor kız ayaklarına yatıp taktik kasan biriyle pek sağlıklı bir ilişkim olacağını sanmıyorum.
+(yüzünü şeytan sikmiş gibi bir ifadeyle kalkıp uzaklaşır)
yazımı 8 martın şerefine kedim zilliye armağan ediyorum.