Sık geçen başlıklar

okudumvekabulettim 4

ekşi profili
ne istedilerde vermedik diyenler yüzünden vatan evlatlarının öldüğü günde sözüm ona cumhurun başının şov yapacağı etkinliktir. bizde kenardan hüzünle ve birazda sitemle izleriz şovunuzu. sitemimiz sizin bu dalaverelerinizi anlamayan ve sizleri yücelten halkımızadır.
iş seyahatlerim için yunanistana gidiyorum. tatile gidecek olsam ilk tercihimde yunanistan olacaktır. adamlar insan gibi davranıyor her işletmesinde müşteriye. otopark, şezlong, şemsiye ıvır zıvır için bir kere para ödendiğini görmedim duymadım. en iyi deniz mahsullerini kişi başı 15-20 euroluk hesaplarla yiyorsun. ve evet kardeşim alaçatı, bodrum, marmaris gibi mafyanın hakim olduğu her şeyin bokunun çıkarıldığı tatil mekanları mümkünse batsın bitsin yok olsun. kimsede kaç kişi evine ekmek götürüyo ajitasyonu yapmasın mümkünse. 3 lahmacun beş kolaya 1000 tl ödenmiş fişleri paylaşırken düşünecektiniz bunları.