Sık geçen başlıklar

overrated yiyecek ve içecekler 6

ekşi'de gör
avokado. ne besin değeri ne tadı olarak bu kadar popüler olmayı hak etmiyor.

edit* bodyci beyler ağlamasın mesaj kutumda lütfen
kesinlikle makarondur. hiç tadı tuzu yok bu meretin. sırf şekil şukul.
(bkz: toblerone)
(bkz: oreo) bizim ulkemizde daha güzeli üretiliyor sırf isimden kaybediyor negro .

bu ikisi daha önce de yazılmıştır eminim ama insanın bir daha yazasi geliyor o kadar overratedlar ki
(bkz: oreo)

tamamen pazarlama harikasıdır. çakması olan negro daha lezzetlidir, ırkçı bir bisküvit olmasa dünyaya açılabilirdi.