34'lük abiniz olarak naçizane klasik öğütlerim olacak;
- geçinme , kariyer yapma , para biriktirme endişesiyle hayatı ertelemeyin. şahsen para biriktirerek ev, araba aldım bir şekilde ama ne hayattan bişey anladım ne de birisiyle hayatı paylaşabildim.
- sağlık çok çok çok acayip çok önemli, ailene, dostlarına, ülkene faydalı olmak istiyorsan önce kendi akıl ve beden sağlığını koruman gerek. spor yap, sağlıklı beslen, boğazına hakim ol.
- sosyal medyaya çok önem verip moralinizi bozmayın, 1 birimlik kalitede yaşayan insanlar kendini 3 birimlik kalitede hayat yaşıyor gibi gösteriyor. ben dahil.
- keşke sosyal medyadan uzak durabilsen, insanı hep tatminsizliğe itiyor, elindekinden daha iyisi, daha güzelini görüyorsun, daha çok seçenek görüyorsun, hep bir tatminsizlik geliyor beraberinde.
- insanlar hepten kötü değil, hiç beklemediğin zamanlarda yardım edecek birileri çıkıyor, çok kontrollü gitmeyin her zaman, biraz da risk olsun hayatta.
- siyasi veya geçici sebeplerle birbirinizi kırmayın, onlar geçip gittiğinde yine başbaşa kalan sizsiniz.
- allah çalışana yardım ediyor, müslüman , hristiyan , ateist vs. , ne olursan ol, önce çalış.
- herkesi ciddiye alma, insanları duymamaya çalış
- buraya kadar okuduysan beni de çok ciddiye alma :) akıl ve yaş doğru orantılı artmıyor.