Sık geçen başlıklar

otuz yaş üstü kariyerli erkeğin evlenmeme nedeni 6

ekşi'de gör
parası var almak istediği şeyi alabiliyor,
istediği yeri gezebiliyor,
istediği aktiviteye gidebiliyor.

ve tüm bunları sadece günübirlik takıldığı kişilerle yapıp
onlara istediği zaman bye bye diyebiliyor.

çevresi var,
kızlar/kadınlar ilgi gösteriyor.
cinsel doyumu da var.

tüm bunların karşısında eş olması düşünülen kişi ne diyor;
benimle ilgilen, beni sev
sonra ben seni belki severim.

erkekten her şeyi alıyor ama erkeğe hiç bir şey vermiyor.

asıl soru
böyle bir erkeğin evlenme nedeni?
olmalı.
kendinize bakarak şöyle bi 40'lara doğru uzatın beyler. o da çocuk istiyorsanız.

ben sizinle bir tecrübemi paylaşayım.

ben boşanmış biriyim.

evlenirken de altınımızın neredeyse tamamını benim doğulu ailem taktı.

şimdi kadın erkek eşit ya hani...

boşanırken altın direkt kadının malı. bizde de öyle oldu, daire başkanı olan ex gitti ev aldı boşandıktan hemen sonra.

yaza doğru başlayan 3 düğün var, şimdilik. yaklaşık bi 50 gr bilezik takmam gerekiyor. daha geride 267 tane kuzen var.*

bak boşanırken diğer pozisyonlarda nasıl sikildiğimizden bağımsız bu anlattığım. ben ailemin bana verdiği altın borcuyla ex'e ev almış oldum.

artan altın fiyatlarıyla taksit taksit ödüyorum.*

kendinize bakın, kendinizi geliştirin ve sakın ama sakın evlenmeyin.

hele hele bu zamanda... hele hele hele ekşiden, sosyal medyadan falan...

ilişkili olarak instagram videosu

dipnot: ben öyle boşanmadım konulu mesaj istemiyorum. baştan söyleyeyim.

editto: kuzenlerin hepsine altın takacak mısınız diye soranlar oldu. allah cezanızı vermesin.* kasap et derdinde koyun can derdinde...
30'a yakın biri olarak söyleyeyim. beğendiğim birlikte olmak isteyeceğim kadınların ilgisini çekmiyorum. güzel oldukları için haklı olarak daha rahat bir hayat yasayacakları beyleri tercih ediyorlar hoş o beyler de takılıp bırakıyor çünkü onlara kul köle olacak sürüyle kız var.
ayrıca alkol/uyusturucu sorunu olmayan, insta bağımlılığı gösteriş merakı vs olmayan, sadık düzgün bir kıza denk gelmek neredeyse imkansız. bu küme dışında kalan kızlar da zaten evlenmelik değiller.
o kariyeri kurarken kendi evleneceği yaştaki kadınların o sırada başka erkeklerin (o sırada tek derdi genital olan) genitallerini memnun etmekle uğraşmaları. sonunda o erkeklerin elinde bir şey olmaması ile tekrar yüzlerine bakmadıkları o kariyerli erkeğe gitmek istemelerinden olabilir.

maymun gözünü açıyor.

hanımlar süpriiiz evlenmiyor artık erkekler

sizin sürtüklüğünüz ile kimse baş etmek zorunda değil çünkü
ne derece kafayı yediklerini kriterlerine "yemek yemeyi sevmeyen kız" eklediklerinden anlayabilirsiniz.

her şeyi anlarız da yemek yapmayı, yemeyi sevmemek nedir amk ya. ne yapacaksınız birlikte fotosentez falan mı ?