akp'li değilim. hayatım boyunca akp'ye ya da herhangi bir islamcı, liberal partiye oy vermedim.
ama ben mustafa akıncı gibi vatanını rumlara, avrupa birliğine kim peşkeş çekerse anasını avradını sikeyim.
bu herifi savunmak solculuk ve muhaliflik değildir.
ne olacak zannediyorsunuz kıbrıs rum olunca? oradaki türklere, türkiye'ye rahat verecekler mi? daha fazlasını istemeyecekler mi?
20.10.2020 · 48. sıra
resistanbul
19.10.2020 00:03