oh be kurtulduk. sizi de unutacağız aq
Sık geçen başlıklar
melikşah ve bartu'yla mücbir sebepler 4
ekşi'de görseküler cahil ve yobaz mantalitesinin
ülkedeki göstermelik adetlerin
bağırıp çağırma varoşluğunun
beğenmeyene gösterilen tepkilerin
aynı olduğu vasat program.
(bkz: seküler cahil vs yobaz cahil)
(bkz: her şeyi abartarak övme tayfası)
ulan bartu'nun ezhel ile söylediği devekushu mudur nedir öyle bir parça bile deli gibi övüldü bu mecrada. büyük ev ablukada iyidir hoştur da tüm hesaplar reklam hesabı da ben çok mu yalnızım sözlükte lan?
şaka mısınız birader?
berkcanın iğrenç şarkı ve klipleri muazzam denilerek övüldü burada!!! aloooo ne her siki eleştirme tayfası lan?
ulan vasatlığı eleştirmeyelim mi?
düzeysizliği, yerel varoşluğu ve kendi kendini beslemeye başlayan gezi sonrası iyice yeşeren sol arabesk kültürünün vasatlığını eleştirmeyelim mi?
ulan her siki eleştirmeyelim ama en azından her siki abartmanızı eleştirelim. yeter lan, kimse sizin burada sosyal maymunluğunuza katlanmak zorunda değil.
zorunda ise sen de eleştiriye katlanmak zorundasın.
şimdi git abartacak ve nesneleştirecek yeni bir sosyal öge bul.
ülkedeki göstermelik adetlerin
bağırıp çağırma varoşluğunun
beğenmeyene gösterilen tepkilerin
aynı olduğu vasat program.
(bkz: seküler cahil vs yobaz cahil)
(bkz: her şeyi abartarak övme tayfası)
ulan bartu'nun ezhel ile söylediği devekushu mudur nedir öyle bir parça bile deli gibi övüldü bu mecrada. büyük ev ablukada iyidir hoştur da tüm hesaplar reklam hesabı da ben çok mu yalnızım sözlükte lan?
şaka mısınız birader?
berkcanın iğrenç şarkı ve klipleri muazzam denilerek övüldü burada!!! aloooo ne her siki eleştirme tayfası lan?
ulan vasatlığı eleştirmeyelim mi?
düzeysizliği, yerel varoşluğu ve kendi kendini beslemeye başlayan gezi sonrası iyice yeşeren sol arabesk kültürünün vasatlığını eleştirmeyelim mi?
ulan her siki eleştirmeyelim ama en azından her siki abartmanızı eleştirelim. yeter lan, kimse sizin burada sosyal maymunluğunuza katlanmak zorunda değil.
zorunda ise sen de eleştiriye katlanmak zorundasın.
şimdi git abartacak ve nesneleştirecek yeni bir sosyal öge bul.
ara sıra takip ettiğim içeriğinde salt goygoy ve reklam yapılan program.
yeri geldi keyifle izledim, yeri geldi sıkıldım kapattım. bu toplumun en nefret edilen özelliğini bu başlık altında görebilirsiniz. fanatizm ve eleştiri tahammülsüzlüğü. adam yayını eleştirene hakaret falan ediyor, keza eleştiren adam da aynı şekilde hakaret ediyor. başlığın altını uhud savaşına çevirmişsiniz. kısacası ne bu adamları ne de bu yayını çok büyütmeyin lan, kasmayın.
yeri geldi keyifle izledim, yeri geldi sıkıldım kapattım. bu toplumun en nefret edilen özelliğini bu başlık altında görebilirsiniz. fanatizm ve eleştiri tahammülsüzlüğü. adam yayını eleştirene hakaret falan ediyor, keza eleştiren adam da aynı şekilde hakaret ediyor. başlığın altını uhud savaşına çevirmişsiniz. kısacası ne bu adamları ne de bu yayını çok büyütmeyin lan, kasmayın.
bakıp bakıp bir boka anlam veremediğim boş iş. bir insan neden diğer insanların "sıradan" muhabbetlerini izler/dinler ki lan? hiç mi arkadaşınız yok?